Sportief stel

20 april 2017 - Bali, Indonesië

Vandaag stond in teken van water en van enige sportiviteit.  Al vroeg wakker, half 7, maar in bed nog heerlijk genoten van het uitzicht over de rijstvelden. Zo zou je iedere dag wel wakker willen worden.

Om half 10 stond onze prive chauffeur alweer klaar, deze keer om ons naar de waterval in Munduk te vervoeren. Slechts een 30 minuutjes rijden en we waren op plaats van bestemming, dat dachten we tenminste. Het bleek nog een flinke klim up down an up, maar absoluut de moeite waard. Onze weg vervolgt naar twinlake, daar hebben we heerlijk gekanoed. Nou eerlijk gezegd, hebben wij gewoon lekker gezeten in de kano en genoten van t gekabbel over t meer, heerlijk. Op de terugweg lekker gegeten in een Warung, gegrilde tonijn.

In het hotel even uurtje rust genomen om ons voor te bereiden voor een wandeling door de rijstvelden. Wat was dit geweldig 2,5 uur door de jungle en langs de rijstvelden geklommen en geklauterd. Af en toe ook wat klotsende oksels, omdat de paadjes erg smal waren en de afgrond naast ons toch best diep. Maar wat een ervaring!! Een mooie afsluiter op onze laatste dag in Munduk. Morgen vetrekken we naar Ubud, wat weer heel anders zal zijn, veel toeristischer, daar zijn we nu ver van verwijderd.

1. Hans:
    20 april 2017
    Zo dat ziet er mooi uit zo te zien een prachtige reis.
    Alleen de babiketjap van ons vader blijf ik de lekkerste vindem