Vissenkom

28 april 2017 - Bali, Indonesië

Zoals iedere dag, waren we weer vroeg uit bed.Lekker ontbijtje met uitzicht op de zee, blijft iedere dag weer fascinerend.

Om 9 uur stond onze chauffeur weer klaar, deze keer om ons naar Amed te brengen. Op het programma stond snorkelen vandaag. Iets wat ik nog nooit gedaan heb en eerlijk gezegd ook best spannend vind. Aangekomen op plaats van bestemming, huurde we toch ook maar 2 zonnebedden, voor het geval ik toch niet die vissenkom durfde te bekijken. Maar Theo wist me goed uit te leggen, hoe ik moest snorkelen en zowaar ging het best redelijk. Wat is de onderwater wereld mooi, met zijn blauwe koraal en fel gekleurde vissen.

Putu, onze chauffeur, vond het leuk om met ons over van alles te kletsen. Maar toen wij vertelde, dat we voor onze honden in Nederland, speciale veldjes hebben waar ze mogen poepen, tja daar moest hij wel erg om lachen. Hier in Bali kunnen ze zich dat met alle zwerfhonden natuurlijk niets bij voorstellen. Waar je ook komt in Bali overal lopen er honden.

Vanmiddag hebben we ons aan het strand, heerlijk verloren in onze boeken, onder het genot van 'n hapje en drankje