Munduk

18 april 2017 - Bali, Indonesië

Vanmorgen vertrokken uit Lovina. Op naar onze volgende bestemming. Munduk, spannenend wat ons daar te wachten staat.

Onderweg eerst gestopt bij de boeddhistische tempel Brahma Vihara Arama, de enige in Bali, bali is overwegend hindoeïstisch. Wederom was t er prachtig, net als 3 jaar geleden. Theo was ook erg onder de indruk, hij baalde dat gids Henry maar door bleef praten, dus hebben we maar even zelf ons stilte moment genomen.

Daarna hebben we de hotsprings aangedaan, air Pana Komala Tirta, heerlijk gebadderd in de thermale bronnen.

Na een half uurtje zijn we onze reis weer gestart op naar Hotel Lesong in Munduk. Niet te vergelijken, maar ook zeker zo bijzonder. Heel eenvoudig, slecht 4 kamers, die er prima uit zien. Het meest geweldige is de locatie, vanuit ons bed, stappen we zo in de rijstvelden. Echt schitterend.

Morgen gaan we heel vroeg op, 5 uur pff. We gaan met de eigenaar naar de markt, om eten voor 's avonds te kopen, wat we ook zelf gaan helpen bereiden en daarna natuurlijk op eten, mocht we t tenminste niet hebben laten mislukken