Op weg naar Lovina

15 april 2017 - Bali, Indonesië

Om acht uur, 08.00 dus werden wij opgehaald Door onze reisgids Henry, beetje halve kopie van mijn vader, die ons in bijna vloeiend Nederlands uitlegde wat de plannen waren vandaag. Hij had zelf ook suggesties om onze maar ook zijn dag op te vullen. Onze chauffeur meneer Noh een broer van onze Max ging al zigzaggen en toeterend richting de prachtige Zeetempel Tanah Lot. Vandaag was de laatste dag van de viering van het nieuwe jaar.een goed Hindostaan gaat dan naar zijn tempel voor offers te brengen. De mannen in heilig wit en de vrouwen kleurig maar vooral een band om haar middel.Een grote stoet Balinezen vulde de smalle wegen. De straten waren prachtig versierd. Bij aankomst bij deze beroemde tempel waren we dan ook een van de weinige westerlingen. Zo Bijzonder zelfs dat zelfs hele horden niet nader te omschrijven Aziaten met Angelique op de foto wilde. Ze blijft bijzonder. Wat n prachtige tempel en wat n mooi begin van onze vakantie. Nadat onze Max weer de juiste weg had gevonden kwamen we aan bij de heilge water tempel Pura ulun Danu Berathan. Hij lag sereen in het water en je werd en je werd er stil van. Na een lunch aanbevolen Door Henry gingen we op weg naar Lovina.
Wat n prachtig hotel en inderdaad een paradijs op aarde. Voor Angelique de tweede keer dat ze dit hotel een bezoek bracht. Al eerder was ze met Marsha hier geweest. Kon mij er alles bij voorstellen dat hun eerste kennismaking zorgde dat ze Bali voor altijd in hun hart hebben gesloten. Watje en oase van rust en wat bijzonder. We gaan direct nog heerlijk eten. Bali gelukkig nieuwjaar