Zadelpijn en ander damesleed

24 april 2017 - Bali, Indonesië

Jawel, vandaag hebben we gefietst, uh op een fiets gezeten om eerlijk te zijn. 25 km stond er op t programma, geen idee of dit werkelijk klopt. Want als een Balinees zegt nog 1 minuutje, weten wij inmiddels, dat t er 10 zijn.  Maar goed waar waren we, bij onze fietstocht van vandaag. Om 8 uur werden we opgehaald bij t hotel, onderweg nog 3 engelsen opgepikt.  Op weg naar Kintamani, bezochten we eerst een koffieplantage, Baturmeer en Tanganan, waar de film eat, pray en love is opgenomen. Weer een tractatie op een prachtig uitzicht van Sawa's. Vervolgens op onze fietsen gestapt en onze tocht begonnen. Heel de weg down hill, dus van fietsen was nauwelijks sprake, het was zitten en remmen, best pittig hoor haha.  Onderweg een aantal stops gemaakt  ,een tempel,  een balinees huis, een beeldhouwer en natuurlijk om ff een stop om de spiertjes wat rust te geven. Het was een prachtihe route langs allerlei mooie balinese dorpjes en prachtige rijstvelden. Aan t eind van de rit werden we getrakteerd op een welverdiende lunch.

1. Hans:
    24 april 2017
    Jullie zijn goed bezig. En met auto terug?